Suntem prezenti pe Facebook, unde va asteptam sa devenim prieteni

Handmadeart on Facebook

marți, 27 ianuarie 2009

Forumul handmade-artistilor

Salut,

Uite ca dupa un pic de munca am reusit sa facem si un forum al Handmade-artistilor. Cele cateva teme creionate de mine sunt doar asa pentru inceput. Va invit sa va aduceti aportul personal Forumul se gaseste la adresa http://handmadeart.forumgratuit.ro/index.htm sau direct din site-ul nostru www.handmadeart.ro, la sectiunea Forum, (sus in prima pagina). Sa auzim de bine

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna ziua!
Profit de ocazia de a ma afla intr-un loc al artistilor pentru a va cere ajutorul,mai cu seama ca meseria mea nu are legatura cu lumea dumneavoastra!
Este vorba despre un test de interpretare psihologica a unei lucrari de arta iar scadenta se apropie cu pasi repezi,fara ca eu sa fi gasit ceva multumitor pana acum!
Situatia se prezinta astfel:
Ni se pune la dispozitie un tablou si suntem lasati pret de 10 minute sa-l analizam,fara a avea voie sa ne notam ceva,sa fotografiem tabloul respectiv sau sa-i facem o schita!Dupa acest lucru ni se lasa timp suficient pentru a interpreta opera respectiva!
Eu am avut "norocul" sa fiu pus in fata unui tablou in relief pe suport metalic(foita de cupru,aluminiu,habar nu am)pe care nici nu l-am gasit pe nicaieri si nici nu am reusit sa-l interpretez!
Este vorba de catredala Notre-Damme in fundal iar in fata ei se afla in partea stanga o femeie goala asezata iar in dreapta un personaj bizar,intr-o roba lunga si cu un craniu in apropiere!Pentru ca "tacamul" sa fie complet,pe aceasta opera se afla imprimat si un catren al lui Francois Villon!
Rog ajutati-ma,habar nu am ce vrea sa transmita acest tablou macabru!